HTML

HTML

Dalone blogja

Ez a blog azért indult, hogy ha valami érdekeset találok leírhassam valahova, és rendezetten megtaláljam. Ha valakit még érdekel is, az külön öröm lesz, de én megelégszem azzal is ha egyedül én nézegetem a blogom.:) Végül, hogy félreértés ne essék, nem akarom elüldözni a látogatókat, ezzel csak azt akartam leírni, hogy nem az a legfontosabb, hogy ma 2 vagy 200 látogatóm van. Hanem az, hogy a 200-ból van-e 2, aki megnézi, és érti is amit leírok.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Socialvibe és segítségkérés

2010.07.21. 19:18 :: Dalone

Hello mindenkinek!
Amint látjátok visszatért az oldal és szeretném megköszönni a sok látogatót az inaktív időszakban is (ami úgy egy év volt, szóval elég sok idő kimaradt)
Igyekszem frissíteni, pótlom majd az elmaradásokat :)
Közben pedig szeretnék egy kis segítéget kérni. AZt hiszem még nem írtam a socialvibe-ról, de ha igen, akkor ugorjatok egy bekezdést :D
Ez a weboldal rengetek jótékonysági tevékenységben vesz részt, miközben nekünk nem kerül semmibe. Úgy működik, hogy regisztrálsz, kiválasztasz egy szponzort, és kiválasztasz egy alapítványt. Aztuán kitöltesz mindenféle kérdésekre választ, olvasgatod a blogot, és tejeszted az oldalt(régen kicsit máshogy működött). Ezekkel pontokat gyűjtesz, amit rögtön számol is, hogy abból mit tudtál tenni a környezetért (pl. 100 pont egy gallon tiszta vizet jelent az olyan ortszágokban, ahol nincs tiszta víz és a socialvibe segítségével (is) látják el őket.Ez persze egy példa volt, rengeteg alapítvány található az oldalon.
Ide is most tértem vissza az elmúlt évben nem látogattam, és mint írtam fentebb megváltozott a rendszer.

Úgyhogy arra kérek mindenkit, hogy csak pár kattintásba kerül, regisztrálni sem kell, kattints jobb oldalt a Socialvibe-ra, válaszolj pár kérdésre. Ezzel segítesz a környzeten, és nekem is szerez pár pontot, úgyhogy duplán jól járunk :D.
Nagyon köszi :D

Kis utóirat: valószínüleg facebookal kezdi, hogy legyetek rajongók, de ha kiikszeled mielőtt bejelntkeznék akkor is ugyanúgy tovább enged. A regisztráció előtt pedig nyugodtan ki lehet ikszelni, ha nincs kedved hozzá, bár ajánlom mindenkinek.És csak 6 lépés az egész :)


 

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://dalone.blog.hu/api/trackback/id/tr992166845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása