HTML

HTML

Dalone blogja

Ez a blog azért indult, hogy ha valami érdekeset találok leírhassam valahova, és rendezetten megtaláljam. Ha valakit még érdekel is, az külön öröm lesz, de én megelégszem azzal is ha egyedül én nézegetem a blogom.:) Végül, hogy félreértés ne essék, nem akarom elüldözni a látogatókat, ezzel csak azt akartam leírni, hogy nem az a legfontosabb, hogy ma 2 vagy 200 látogatóm van. Hanem az, hogy a 200-ból van-e 2, aki megnézi, és érti is amit leírok.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

SMS-k

2009.02.10. 20:14 :: Dalone

Kérem várjon! Ez egy agyfelfrissítő program. Keresem az agyat... Keresés... Keresés... Keresés... Keresés... Hiba! Az agyat nem találom .Eljárás befejezve.

Olyan béna vagyok matekból! Most is a számokat nyomkodom és betűk jelennek meg! Idejönnél kicsit korrepetálni?

A Guinnes Rekordok Könyve szerint az Ön talpa a legkisebb sakktábla a világon! Mert azon csak 1 paraszt fér el!

Ezt az üzenetet 3000 éve indították útra a Galaxis egy távoli bolygójáról, azzal a feladattal. hogy megtalálja a legnagyobb marhát a földön. A küldetés véget ért!

Bocsika, ez az sms félrement. Visszaküldenéd?

Tisztelt Előfizető! Kötelességünknek érezzük tájékoztatni Önt, hogy már jó ideje figyeljük tevékenységét. Most épp SMS-t olvas.

Szia! Én vagyok az. Gyere ide ahol vagyok. 10 perced van

Most kaptál egy sms-t. És, mi van akkor? Azt hiszed menő vagy

Az ön horoszkópja a következő napokra: rengeteg dicséretet kap munkatársaitól, virágözön árasztja el. Ezen ne lepődjön meg, minden temetés ilyen.

Error! User IQ is too low!!!

A Magyar Sakkszövetség örömmel értesíti, hogy megtalálta Önben a kabalafiguráját! Nem... nem... Ön nem a király. Ön a sötét paraszt.

Az ön telefonja zavarja hálózatunk működését, ezért kérjük helyezze a készüléket a földre és 1 méter magasból páros lábbal ugorjon rá!
 

Szólj hozzá!

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://dalone.blog.hu/api/trackback/id/tr9935445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása